Модні тенденції 2020: дизайн і кольори в упаковці

Модні тенденції 2020: дизайн і кольори в упаковці

Красива і стильна упаковка – це не лише спосіб порадувати споживача своєї продукції, а й можливість виділитися серед конкурентів, показати, що в вашому бізнесі немає дрібниць, а також підвищити свій імідж і впізнаваність на ринку. Правильний дизайн упаковки підвищує лояльність покупців і збільшує обсяги продажів. І під правильним мається на увазі не лише відповідний вашому продукту, а й актуальний в сучасних реаліях.

Мінімалізм

Одним з основних трендів поточного року виступає мінімалізм. Зосередьтеся на головному і постарайтеся донести споживачеві основну інформацію або свою родзинку. Дуже популярний макет упаковки, де на однотонному тлі лише назва компанії та/або продукту. Стильно виглядають чорно-білі варіанти, мінімалістичні малюнки в одну лінію, що нагадують рисунок від руки.

Крафт-упаковки

Для харчових продуктів затребуваним є створення упаковки з крафт-паперу чи картону. Це віяння підтримує тренд турботи про навколишнє середовище. Крім того, продукти в коробках з переробленої целюлози і самі здаються покупцям більш натуральними, корисними і екологічними.

Матовий ефект

Матовані покриття відразу надають продукту статусність. Така поверхня виглядає більш вишукано, в порівнянні з всюдисущим глянцевим фінішем, а також створює відчуття тактильної приємності.

Трендова палітра

Розробка дизайну упаковки часто починається з вибору основного і додаткових кольорів. У 2020 як і раніше в моді пудрові відтінки, особливо це стосується оформлення десертів. У пошуках модного кольору рекомендуємо сайт Pantone, який регулярно публікує звіти про найбільш затребувані варіанти. Вдалою ідеєю буде використовувати один або декілька з натуральних відтінків, що зустрічаються в самому блюді:

• салатовий для бургерів;
• червоний і білий для суші;
• жовтий для пасти і локшини.

Або універсальний варіант – створення упаковки в фірмових кольорах компанії, яка підійде для всієї продукції що реалізується. А щоб допомогти користувачеві ідентифікувати страви ще до розпакування, можна використовувати коробки різних форм і розмірів.

Ретро і вінтаж

Для продуктів харчування дуже популярний напрям дизайну з нальотом старовини. Таку стилістику можна виразити використанням рукописних шрифтів, імітацією мішковини, зістареного паперу. Це все створює ореол додаткової цінності продукту, його справжності, дотримання традиційної рецептури.

Ілюстрація

Симпатичні 2D ілюстрації виглядають свіжо, відразу викликають емоцію і додають привабливості бренду. В ілюстрації можна зобразити сам продукт, його компоненти чи навіть розповісти міні історію.

Якщо не можете визначитися із оформленням своїх упаковок, рекомендуємо замовити макет у наших дизайнерів. Їх роботи завжди поєднують в собі бездоганний стиль, відповідність концепції і презентабельність.

Поширити цю публікацію